Hoe schakel ik mobiel netwerk in voor mijn Iphone 5S met de provider 'ben'?

ik kan geen gebruik maken van mijn Mobiele Netwerk van mijn Iphone 5S. Als ik het wifi uitzet staat er GPRS

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Volgens hun website worden de instellingen voor mobiel internet vanzelf ingesteld bij het eerste gebruik van de simkaart van Ben.
Kan wel wezen dat het eventueel uit staat bij je gsm, daar geven ze dit over aan:
https://www.ben.nl/help#/apple/iphone-5s/internet/usecase/aan-of-uitzetten/1
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als mobiele data uitstaat, heb je helemaal geen internet.. Dus ook geen gprs. Heb je op het ben abonnement wel een data bundel geactiveerd?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit zijn instellingen overgenomen van een ander platform, het kan zijn dat enkele functies niet beschikbaar/in te vullen zijn
Startscherm -> Instellingen -> Algemeen -> Netwerk ->Mobiele data aan -> Mobiel datanetwerk. Is de optie Mobiel datanetwerk niet beschikbaar, dan is handmatig instellen helaas niet mogelijk. In dat geval, sluit het toestel aan op de PC en start iTunes om de zogeheten Carrier Settings te installeren. Naam: Ben Internet
APN (abonnement): internet.ben
APN (prepaid):basic.internet.ben.data
Proxy: voer niets in
Poort: voer niets in
Gebruikersnaam: voer niets in
Wachtwoord: voer niets in
MCC: 204
MNC: 16
Verificatietype: PAP
APN-type: internet
Kies de menu-toets -> Opslaan
Kies Ben Internet en vink deze aan.
Keer terug naar het Hoofdmenu.
Kies Internet
Kies de menu-toets, Meer en kies Instellingen.
Kies Startpagina instellen. Voer http://www.ben.nl in en kies OK.