Hoe zorg ik dat mijn Windows Phone het weer doet?

Sinds vanochtend doen de apps op mijn windows phone het niet meer. Elke keer als ik een app aantikte ging die gelijk terug naar de homescreen. Op Whatsapp zijn m'n chats ook weg maar ik heb m'n contacten nog wel. Ik heb meerdere malen geprobeerd m'n mobiel opnieuw op te starten maar dat werkt ook niet.
Ik kan ook niet naar de Marketplace want ik krijg dan een bericht dat er geen internetverbinding is terwijl ik dat wel heb.
Ook als ik een foto wil maken staat er steeds dat m'n geheugen vol is, en zelfs na veel dingen verwijderen staat het er nog steeds

Ik ben al naar T-Mobile en Mediamarkt geweest maar die konden er verder ook niks aan doen.
Ik kan 'm waarschijnlijk ook niet terugsturen voor reparatie omdat ik de aankooppapieren niet heb (heb m gekregen)
Ik had verder ook gehoord dat dit komt omdat hij al best oud is (4 jaar)

Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Blijkbaar heb je vrijwel alles gedaan. Dit is geen echte oplossing, maar een nieuwe kopen is wel een goede optie voor nu.