Kan ik vanuit Nederland een SIM kaart kopen voor in Amerika met data?

Ik ga naar Amerika maar kreeg te horen dat je in de VS niet zo makkelijk een losse sim-kaart met beltegoed kunt kopen. Kan ik niet vanuit hier in NL op een site een simkaart kopen voor in mijn foon met data?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.8K

Het beste antwoord

simkaarten van de Amerikaanse provider AT&T, Red Pocket, T-Mobile USA en Simply Calling zijn hier te koop. De laatste simkaart is ook in Canada te gebruiken.

Voor telefonie en dataverkeer
Bij deze simkaarten kun je kiezen voor een Amerikaanse prepaid simkaart of een simkaart met een bundel. Bij o.a. AT&T is ook dataverkeer inbegrepen.

Bespaar heel veel geld als je naar de USA gaat en neem een Amerikaanse simkaart mee op reis.