hoe krijg ik internet op mijn iphone?

ik heb een hi abbonoment alleen hij is dus afgesloten dat wil zeggen dat ik alleen nog bereikbaar ben via wifi, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik gewoon buiten internet heb?
sommige mensen zeide dat ik eerst me telefoon simlock vrij moet maken en dat ik dan een lebara simkaart moet indoen endan moet opwaarderen met 10 euro.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ja dat kan. (zie bron.1)
De instellingen voor lebara even in je telefoon zetten.(zie bron 2)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Iedere iPhone vanaf de iPhone 4 (dus 4/4S/5/5C/5S) die in Nederland is verkocht is standaard simlock-vrij. Dat jij geen internet hebt komt omdat je provider je simkaart heeft afgesloten. Met een willekeurige andere simkaart kun je zonder problemen weer op internet. Uiteraard moet de (prepaid)bundel die je aanschaft wel internet/3G ondersteunen.

Als je een abonnement hebt bij Hi en dat is afgesloten en dat komt doordat je je rekeningen niet hebt betaald dan sta je ook geregistreerd in het register van Preventel. Dat houdt in dat je geen nieuw abonnement kunt afsluiten zolang je niet al je achterstallige rekeningen hebt betaald. Ook kun je geen internet thuis aanvragen als je bij Preventel bekend bent. Zodra je alles betaald hebt wordt je registratie daar weer opgeheven en kun je weer een abonnement aanvragen. Tot die tijd moet je het inderdaad doen met prepaid-aanbieders.

Ook moet je wel de instellingen van je (nieuwe) provider in je iPhone aanpassen, die staan nu nog op de internetinstellingen van Hi.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe weet jij nou of de vraagsteller een betalingsachterstand heeft? Uit de vraag wordt dat niet duidelijk, misschien heeft'ie wel gewoon opgezegd, of is er iets anders aan de hand. Hoe dan ook, voor het beantwoorden volkomen onnodig, om daar zo zwaar op in te gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij zegt een afgesloten abonnement te hebben. Een afgesloten abonnement is meestal afgesloten door betalingsachterstand. Als het is omdat hij zijn abonnement heeft opgezegd dan kan hij ook een nieuw abonnement afsluiten. Maar als ik de tekst zo lees gok ik toch echt op het 1e.