Wat kan ik doen tegen een thermische waarschuwing?

Ongeveer een jaar geleden heb ik een Wolfgang telefoon (van de Aldi) gekocht, en dit bleek een best fijne gewone android telefoon te zijn. Maar na een tijdje begon ik langzaamaan thermische waarschuwingen te krijgen. Ik kreeg gewoon een melding op mijn scherm, en dan schakelt de telefoon zichzelf uit.
Dit begon met een keertje in de week, als ik mijn telefoon in de oplader had zitten en ondertussen spelletjes erop ging spelen. Tegenwoordig gebeurd dit elke keer als ik mijn telefoon aanzet tijdens het opladen, en moet ik ruim een half uur wachten tot mijn telefoon weer op kan starten.
Dit begint echt heel irritant te worden, weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Ritsuka
10 jaar geleden
Accu oververhit
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Had je al contact gehad met Wolfgang zelf?
http://www.wolfgangshop.nl/nl/helpdesk/

Antwoorden (1)

Naar de Aldi gaan en het probleem uitleggen. Garantie claimen dus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Dat heeft weinig zin bij Aldi, die gaan doorverwijzen naar de leverancier. Aldi geeft na zo veel tijd geen geld meer terug. De leverancier geeft 2 jaar garantie, maar op de accu maar een half jaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is het probleem van de aldi, niet van de vraagsteller. Hij heeft een contract met de aldi, niet met de leverancier.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Aldi maakt het het probleem van de klant. Kan er niets aan doen, maar zo is het wel. En als je zegt dat je dat niet weet, verwijzen ze naar de algemene voorwaarden:
http://www.aldi.nl/aldi_garantie.html Dus vandaar mijn reactie. Niet als afzeiken naar jou bedoeld :-(
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die algemene voorwaarden kunnen zoveel zeggen, maar wettelijk gezien moet de Aldi dit probleem verhelpen.