Ongeveer 300 euro, miscchien 250 en misschien 350, ligt er aan hoe je met je iPhone om bent gegaan. Een nieuwe iPhone 5C 8GB is rond de 400 euro.

Groetjes,
xSnowLeopardx
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De waarde vermindert waarschijnlijk een stuk sneller.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@xsnowloepardx
Ik zou iemand keihard in zijn bek uitlachen als hij een product koopt , tweedehands met maar 12% "korting" op de nieuwprijs. Zie je het zelf al voor je? Dan koop je toch een nieuwe. Weet je "zeker" dat er niks mis is.
Ongeveer €180-200.

Toegevoegd na 1 minuut:
In een paar winkels is de nieuwprijs namelijk €335
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Via de inruilservice van Amac kan je nog € 160,- krijgen voor je iPhone.