Is het mogelijk om bij whatsapp niet overal toestemming voor te geven?

Bij familie zie ik bij het downloaden of updates van deze app, dat je toestemming moet geven voor allerlei dingen, zoals toegang voor vanalles. Als je dit niet doet, lijkt het alsof je er ook geen gebruik van kan maken.
Is dit echt zo, of is dit alleen bij Android telefoons?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op iPhone ook,ik heb het gewoon gedaan die toestemming,wat maakt het verder uit?

Het beste antwoord

Dit is inderdaad zo, als je geen toestemming geeft voor bijvoorbeeld het inzien van je contactenlijst en het inzien van je datagebruik kan je de app niet installeren. Zoals u misschien als weet is WatsApp overgenomen door Facebook. Om hier winst uit te maken spelen ze deze gegevens waar jij toestemming voor geeft door aan bedrijven. Hierdoor ontvangen ze geld. Dus vandaar is het een soort van ruil, u geeft toestemming voor dat zij in uw gegevens kunnen kijken en dan is voor u de app (bijna) gratis.

Ik hoop dat dit het antwoord op uw vraag was.