Waar kan ik goedkoop mijn samsung galaxy s4 scherm laten repareren?

Ik heb mijn samsung galaxy s4 laten vallen en er zit nu een barst in. Heeft iemand enig idee waar je hem goedkoop kunt laten repareren? Ik woon in de regio van Tilburg.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (2)

Zoek een klein Turks winkeltje met telefoon dingen en reparatie's , kom je 3 x zo goedkoop uit als bij je provider ofzo
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik zou als ik jou was idd naar een turks klein winkeltje gaan maar tegenwoordig op markten op zaterdagen doen ze dat ook voor je binnen 1 uur klaar koste mij 100 euro maar in plaats van 150
Kijk op Marktplaats, daar laten mensen voor een goedkoop prijsje je scherm repareren!

Dit is er bijvoorbeeld een die ik kon vinden:http://www.marktplaats.nl/a/telecommunicatie/mobiele-telefoons-samsung/m718922574-samsung-galaxy-s2-s3-s4-note-1-2-scherm-lcd-reparatie.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Tekst ff kopieren en plakken

En hier beneden staat de zelfde link en daar kan jje gwn klikken