Wat kan je allemaal doen met een normaal internet abonnement van BEN op een blackberry?

Kan je dan wel gewoon internetten en gebruik maken van applicaties zoals whatsapp, facebook en twitter? en kosten die apps geld?

Toegevoegd na 1 uur:
vooral dat laatste van geld kan iemand daar antwoord op geven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ja dat kun je wel allemaal maar je kunt niet Pingen. daar moet je een blackberry internet abbonement bij hebben.

Toegevoegd na 23 minuten:
Voor twitter en facebook hoef je niet te betalen dat zit er al standaard op. Voor whatsapp hoef je ook niet te betalen. Maar moet je wel even downloaden in de app store van je blackberry ;)