Kan ik bij een internet-abonement een gratis BB krijgen?

Ik wil een Internet abo en een BB zonder sms/minuten.Kan ik een BB kopen met bijv 11.50 per maand? Dus alléén internet op Blackberry géén smsjes of belminuten en wat zou dat per maand kosten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Nee (internet kost ze alleen maar geld, verdienen ze niets aan dus dat bieden ze niet los aan) maar voor 13,50 wel incl. bellen en sms (vodafone)

Toegevoegd na 36 seconden:
Correctie: incl. bellen en sms + INTERNET (vodafone)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vaak moet je dan even geduld op kunnen brengen, als je iets gelijk wil, of je moet geluk hebben dat ze dit net in de aanbieding hebben, blijven kijken op sites zoals bv the phonehouse wil wel helpen maar met een bb zijn ze nog niet zo heel scheutig, komt wel als hij iets ouder is