weet iemand van waar het telefoonnummer 033319909 afkomstig is ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
er mist een cijfer, telefoonnummers in nederland bestaan uit tien cijfers, inclusief de nul van het netnummer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien is t geen Nederlands nummer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
telefoonnummers die beginnen met 03331 komen niet voor in Nederland

Antwoorden (1)

Over het nummer 0333199091 is al veel gedoe geweest, zie de bron.

http://whocallme.info/number/0333199091

Toegevoegd na 12 minuten:
Als het een Nederlands tel.nummer zou zijn dan is het netnummer 033 van Amersfoort,Bunschoten, Spakenburg, Eemdijk, Hoevelaken, Hoogland, Hooglanderveen, Leusden, Nijkerk Gld, Nijkerkerveen, Scherpenzeel Gld, Stoutenburg, Stoutenburg Noord of Woudenberg.
Maar dan nog heeft het telefoonnummer één cijfer te weinig.

Toegevoegd na 55 minuten:
en telefoonnummers die beginnen met 03331 komen niet voor in Nederland.