Wat te doen aan een muis die niet goed werkt bij de Blackberry Curve?

Soms doet die het een aantal weken goed en een andere keer loopt die iedere keer vast, net of die dan op slot zit, dan kun je er ook helemaal niets meer mee.
Aan/ uit zetten helpt soms.
Batterij er uit helpt soms

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dat probleem hoeft niet perse aan je trackpad te liggen....vaak is het niet je trackpad maar je bb zelf die even vastloopt. Installeer eens via appworld memorybooster. Die schoont je bb op. Werkt prima bij, ik run deze app ongeveer 1 keer per week. Nog een tip, laat niet van alles openstaan op je je bb. Msn, i-net, twitter, FB, online spelletjes enz. Gewoon uitloggen als je klaar bent. En als laatste, verwijder elke paar dagen de geschiedenis van je internet. Als het wel echt aan je trackpad ligt kun je die aten vervangen, maar dat is niet goedkoop. En je bent je foon wel even kwijt. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer ees een nieuwe batterij:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het z'n balletje is moet je op een A4'tjes rollen (het balletje op het A4tje)