Gewoon op dezelfde manier als een iPhone die niet jailbroken is.
Houdt er echter rekening mee dat de jailbroken apps niet worden opgeslagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De reservekopie kun je via iTunes maken.
Als je ook via Cydia de applicatie AptBackup installeert, dan kun je via die applicatie ook gegevens opslaan van de via Cydia geïnstalleerde apps. Deze gegevens worden dan ook via de backup met iTunes meegenomen.