Kan ik de spraak functie op mijn iPhone 4 uitschakelen op een of andere manier?

Hij belt af en toe mensen in m'n zak.
Zeer irritant!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het antwoord is al gegeven maar ik moet zeggen. Hoe komt het dat je homebutton wordt ingedrukt als ie in je zak zit? Het is een holle knop, dus er moet iets indrukken. Je lichaam is egaal bij je benen(in de meeste gevallen), dus moet er iets in je zak zitten dat hier tegenaandrukt. Ik zou hiermee oppassen want zulke scherpe voorwerpen zouden je beeldscherm ook kunnen beschadigen. Dit zou zonde zijn. Ik heb altijd zelf mijn iphone in de ene zak en zoveel mogelijk andere spullen in de overige zakken. Mocht ik niet genoeg ruimte hebben dan kies ik het voorwerp uit dat de minste kans heeft op beschadiging van mijn iPhone. Meestal is dit een pakje sigaretten, een portemonnee zou ook nog kunnen. Het is sowieso aan te raden om telefoons wat ruimte te geven in je broekzak in verband met hitte productie.

Antwoorden (3)

Zorgen dat het automatisch slot aanstaat.
Kijk onder instellingen > Algemeen > Automatisch Slot.

Je moet dan het schuifje bewegen om je toetsen te activeren.
Je kan ook kiezen voor een codeslot, deze staat onder het codeslot in de lijst.

Toegevoegd na 16 uur:
ik bedoel natuurlijk dat die onder het automatisch slot staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bij de instellingen naar 'algemeen' gaat, en hier naar 'codeslot' gaat, kan je kiezen om een codeslot aan te maken, er staat dan ook of je tijdens het stand-by zetten van je iphone 4 voicedialing ingeschakeld wilt hebben. Als je dit uit zet (dus geen voice dialing) dan kan je niet meer met de spraak functie mensen bellen zonder dat jij dat wilt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
koop een hoesje voor je iphone dan gaat je iphone ook niet meer uit stand-by stand