Waarom duurt het zou lang wanneer ik me pakketje ontvang?

Iemand uit Groningen zou me een pakketje sturen maar ik heb nog steeds niks ontvangen en ze beantwoord mijn e-mails niet
Moet ik verder wachten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoelang wacht je al? En heb je al proberen bellen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heeft de afzender je een track & trace-code gegeven van het pakket? Dan kun je evt. kijken waar het pakket nu is. Heb je die niet gehad, vraag hem dan op bij de afzender.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je via een particulier of marktplaats gekocht hebt en al betaald hebt, kan het ook zijn dat je opgelicht bent en niets krijgt...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb laatst een week op een pakketje moeten wachten, dus wie weet... De onbeantwoorde mails vind ik echter een veeg teken.

Antwoorden (2)

Het kan natuurlijk zo zijn dat de persoon met vakantie is gegaan, en daardoor je mails niet heeft gelezen. De pakketbezorging rond de feestdagen is ook niet altijd even betrouwbaar qua levertijd. Anderszijds is het natuurlijk wel vreemd dat je geen reactie krijgt.

In principe moet een pakketje er niet langer dan enkele dagen over doen, dus het is zeker niet vreemd dat je je zorgen maakt. Ik weet niet of het gaat om een product waar je voor betaald hebt, maar in dat geval zou ik een aangetekende brief sturen waarin je de betreffende persoon in gebreke stelt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Normaal duurt dat een dag, indien het pakket een populair artikel bevat, zoals een smartphone, zou ik me zorgen gaan maken. Dit zijn zijn bij uitstek oplicht lokkertjes.
Indien het artiekel op marktplaats gekocht is even checken of de advertentie nog online staat, .....en hoeveel dagen of jaar de aanbieder actief is, indien dit een paar dagen is, ......Marktplaats inlichten.