Ik kan geen video's versturen met mijn nokia lumbia via whatsapp .hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien heb je een update nodig. Controleer ook of je wifi hebt.

Antwoorden (1)

Video's konden voor (ongeveer ) de laatste twee updates niet benadert worden vanuit je galerij.
Dit door beperkingen die MS heeft opgelegd voor het ontwikkelen van apps.
Je kon wel video versturen , maar deze moesten dan direct met de cameraapp vanuit whatsapp gefilmd worden.
Sinds de laatste 2 updates is dat al niet meer van toepassing en kan je nu gewoon selecteren vanuit de galerij.

Ondanks dat de store behoort aan te geven dat er een update is, gebeurt dit niet altijd.
Wil je handmatig kijken of er een update ter beschikking is, dan moet je WA opzoeken vanuit de store, eenmaal gevonden dan krijg je vanzelf de melding van delen of bijwerken.
Bij de laatste melding is er dus inderdaad sprake van een jongere versie.

Wil je wat meer weten omtrent whatsapp in WP8
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1473263/136

Mocht je na de laatste update nog problemen ondervinden, verwijder dan de app en installeer hem opnieuw.