Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom valt mijn iphone 4 op 70% of 60% uit? Iemand een verklaring?

Waarom valt mijn iphone 4 bij 60% uit. Dan probeer ik hem weer aan te doen, laat hij zien dat hij leeg is. 10 minuten later probeer ik het weer en gaat hij weer aan op 55% dan valt hij na een kwartiertje weer uit? Heeft iemand hier een verklaring voor? HELPP MEEE!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Probeer de iPhone eens een keer helemaal op te laden en aan te zetten. Gebruik de iPhone dan niet. Wanneer die vol is moet je hem van de oplader halen, en daarna wachten totdat die uitvalt. Daarna moet je hem weer opladen en gelijk weer aanzetten, tijdens het opladen. Herhaal dat gehele proces totdat het probleem helemaal is verholpen.

PS: Dit heet kalibreren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zal heb eens proberen te kalibreren. Thanks voor de tip!
dit probleem heb ik kort geleden ook gehad, dan valt hij middenin uit en naderhand weer aan op een ander percentage alsof er niks aan de hand is. Dit wil dus zeggen dat de accu kapot is. Als ik jou was, zou ik hem niet meer opladen en terug gaan naar de winkel waar je hem kocht als je nog garantie hebt en anders een telefoonwinkel om een nieuwe accu erin te laten zetten. Dit was teminste bij mij wel het geval, het kostte me 25 euro voor nieuwe accu en reparatie samen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit probleem had ik ook, is een probleem van ouderdom. Ik had dit met mijn iphone 5. Heb hem teruggebracht en een nieuwe gekregen, ben bang dat je met een iphone 4 alleen geen garantie meer hebt..

Toegevoegd na 45 seconden:
Ouderdom / ofwel probleem met je batterij van je telefoon. Je kan er natuurlijk een nieuwe batterij in laten zetten. Kost rond de 70 euro bij apple als ik het goed heb...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan inderdaad met ouderdom te maken hebben, er zit geen garantie meer op dusja

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding