Kan je een opengemaakte telefoon terugbrengen?

Ik heb eergisteren een telefoon bij mediamarkt bestelt, maar vond hem toch niet zo fijn. Kan ik hem nog terugbrengen. Ik heb hem alleen een keer laten vallen en nu is er een kleine schaafje op het metaal. Wat controleren ze allemaal als je de telefoon wilt terugbrengen? Is via internet retour brengem beter in dit geval of fysiek in een winkel?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Utrecht
3 jaar geleden
Ik neem aan dat het krasje niets te maken heeft met het niet-fijn vinden van de telefoon.
Een beschadigd toestel terugbrengen zal lastig zijn (en waarschijnlijk niet online of per post kunnen). Wat vindt je specifiek niet fijn aan het toestel en weet je -nu- wat je wel wil?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Het netste zou zijn, als je hem in een winkel retour brengt en meteen voor een ander model kiest. Alleen op deze wijze zal men aannemen, dat je hem retour brengt omdat het model je niet goed bevalt.

Antwoorden (1)

Een opengemaakte telefoon zou teruggebracht kunnen worden, mits deze niet beschadigd is. En daar zal in dit geval het grote probleem zitten, want je geeft aan dat er een schaafje op zit.......