Als je gebruikt maakt van Google Maps op de iPhone, kost dat veel MB?

Ik wil graag Google Maps gebruiken in de auto alleen kost dat veel MB?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Laatst naar 150km gereden op Maps, en daar 7,6MB mee verbruikt. Als je het dus af en toe gebruikt kan je het goed in 200MB abbo gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kost wel redelijk wat ik gebruikte het ook een keer en toen kreeg ik een rekening waar je niet blij van word.Als je echt navigatie wilt zou ik navigon downloaden want daar kan je zonder internet navigeren.