Iphone start opeens opniew op, wat nu?

Mijn iphone start op nieuw op als ik mijn balk met meldingen naar beneden schuif. hoe kan dit? en wat kan ik hier tegen doen/ (het liefst zonder m te resetten want dan ben ik mn gegevens kwijt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Probeer eerst even een hard reset. Dat doe je door middel van de homeknop en de sluimerknop tegelijkertijd in te drukken totdat je iPhone opnieuw opstart.

Als dat het probleem niet verhelpt zul je toch even je iPhone terug moeten zetten naar fabrieksinstellingen. Echter hoef je hier niet perse je gegevens kwijt te raken, aangezien je natuurlijk gewoon een reservekopie terug kunt zetten. Maak dus van te voren een reservekopie van de iPhone, het liefst via iCloud, en stel de telefoon vervolgens opnieuw in.