Wat is de beste telefoon met touchscreen?

Ik mag als zakelijke telefoon een mobieltje uitkiezen, alleen weet ik niet welke goed en gemakkelijk in gebruik is. Mijn voorkeur gaat uit naar een een telefoon die overzichtelijk is.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (10)

Er zijn nu al vier of vijf zogenaamde apple-killers op de markt. De I-phone G3 blijft de norm qua vormgeving, qua gebruik met zijn apps (bijna één miljoen) en qua overzichtelijkheid. Best is altijd subjecteif : prijs-kwaliteit, vormgeving, onderhoud, support, accessoires enz ; Jouw criteria kunnen totaal anders gewogen zijn. Maak anders zelf een praktische matrix met criteria.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
IPhone - is ruk niet aanschaffen ;)! veel problemen mee..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee, niet doen ziet er alleen kek uit, gebruik valt erg tegen
Ik zou persoonlijk op basis van mijn eigen ervaringen voor een Nokia N96 gaan...

Dit is weliswaar geen touchscreen, maar wel erg gebruiksvriendelijk...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Helemaal mee eens, na een jaar de touchwizz van samsung te hebben gehad ben ik klaar met touchscreens. Ben enorm blij met me n96. Vooral als je bedrijven moet bellen met een keuzemenuutje is een touchscreen waardeloos. Na het keuzebandje staan de telefoontoetsen weer in de blokkerstand.
Je moet gaan voor de Blackberry Storm, heeft een press-touchscreen. geniaal! supergoede telefoon ;) in mijn opzicht, alleen de accuduur is niet jevanhet, maar op je werkplaats is zon ding altijd nog even vlug op te laden ;)! dacht dat accuduur op 10 uur zat.. (standby tijd)..

Toegevoegd op 22-04-2009 10:46:58
Edit: dit dan wel bij intensief gebruik.. bellen, 3g. etc etc;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb nu de LG KC910, ook wel Renoir genoemd. Die heeft een touchscreen. Grappig en handig dingetje dat hoog wordt gewaardeerd op onder meer Kieskeurig.nl. Ik vind wel dat het scherm soms wat traag reageert op de aanrakingen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
LG Cookie is leuk :D
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zakelijk zeker de iPhone doen. Makkelijk en snel te gebruiken en in te stellen. Al je agenda's synchroniseren zonder dat je een computer-wizard hoeft te zijn. Geen vastlopers of eindeloze menu's doorbladeren om te doen wat je eigenlijk wilt. Plus natuurlijk een WOW-factor die de concurrentie alleen maar probeert te evenaren. Is trouwens ook niet zo erg duur. Afrader: HTC Touch.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ikzelf heb de Google phone (HTC G1) en ben daar zeer tevreden over, door zijn open source software komen er elke dag meerdere (gratis) app's bij.
Het is de beste telefoon die ik tot nu gehad heb.
erg overzichtelijk, eenvoudig in gebruik en je schuift er zo de extra app's op die je hebben wilt, bevalt die niet verwijder je ze net zo makkelijk. Ik surf er veel mee, lees en beantwoord m'n mail erop, (schrijf dit nu ook via m'n G1).
door het extra toetsenbord en de trackball is ie erg fijn te gebruiken.
zie link (ik heb de zwarte, vind ik persoonlijk mooier)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb de video's bij T-Mobile bekeken, en ze zijn inderdaad zeer impressive. Zeker door de integratie van andere Google diensten die ik veel gebruik (gmail/gtalk)
Ik ga voor de Palm Pre zodra deze uit is
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aangezien ik de LG (uit ervaring) niks vind omdat er 9 van de 10 keer wel iets niet klopt met de batterij zou ik toch echt voor de Iphone gaan :D