Als ik op Texel zit, en ik woon in Groningen, komen er dan ook kosten overheen als ik internet, sms, ping en WhatsApp op mijn BlackBerry ?

Ik heb Vodafone SMS + Bel + Web 300 abonnement + BlackBerry Plus

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het is gewoon Nederland dus geen extra kosten.
Anders zou je een sms krijgen van Vodafone dat je je in het buitenland bevindt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Texel is toch niet het buitenland? Als je dat allemaal in je abonnement hebt, dan kun je daar gewoon gebruik van maken hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Texel is ook gewoon Nederland, dus het gaat uit dezelfde bundel. Het is niet duurder dan mobiel internet ergens anders in Nederland.
Het is natuurlijk wel anders dan internetten via WiFi thuis.
bamibal
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Ah, vandaar je vraag! Maar het maakt dus niet uit.
Jaaa duhhh is dat grappig bedoelt? Ik woon op texel en hebt echt gewoon dezelfde kosten hoor.... j