als zowel je beltegoed als je nummer verlopen is dan is dat niet meer mogelijk
maar als alleen je beltegoed is verlopen dan zou je in principe gewoon kunnen opwaarderen met een nieuw kaart, of vodafone dan je oude beltegoed teruggeeft zou je op de site moeten kunnen terugvinden
Bij mij was het zo dat je als je binnen 3 maanden op waardeerde kreeg je ook het oude beltegoed weer terug
na drie maanden vervalt ook het 06nummer en dan is het echt weg.
of dezelfde regels gelden voor alle providers weet ik effe niet

Toegevoegd na 1 minuut:
opwaarderen met een prepaid kaart bedoel ik dus, niet met een nieuwe sim. dat is altijd al een nieuw nummer
capthavoc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

in mijn geval door te bellen met de klantenservice. Waarbij (logisch) werd verteld dat het a: eenmalig was en b: uitzonderlijk dat ze eea gingen reactiveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flyingcrow
13 jaar geleden
bedankt!