Wie weet een goeie smartphone in een prijzen categorie van €40,00 tot €100,00 Met minimaal 800mhz en een camera met flitser.

Ik zoek namelijk een smartphone...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Tussen de €40 en €100?! Voor een fatsoenlijke smartphone betaal je al gauw €150 of meer. Volgens mij zitten alleen de Samsung Galaxy Gio en de Samsung Galaxy Y onder de €100, en een paar Blackberry modellen. Daarna kom je uit bij Chinese telefoons, die je alleen via internet kan bestellen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
LG Optimus L3 II , bij Mediamarkt te koop voor €105.
Hij draait op Android 4.1 Jelly Bean, heeft een 3.2 inch touchscreen, 3 megapixel camera, en een processor van 1GHz (dat is 1000MHz). Enige nadeel: geen flitser.