browser van Blackberry Torch wil niet openen.

ik heb een Blackberry Torch, maar mijn abo is nog niet ingegaan. daarom maakte ik gebruik van internet via wifi. dit deed het prima maar nu wil de browser opeens niet meer openen:S als ik op het icoon Browser klik, gebeurd er niks en kan ik de cursor niet meer bewegen. heb m al anatal x uit en were aan gezet, en wifi netwerk opnieuw ingesteld, mar dit helpt niet:( iemand een idee?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Bij mijn oude Bold 9700 ook last van gehad. Ik zette het toestel aan, constateerde dat wifi niet werkte en haalde de batterij eruit zodat het toestel in een recover mode gaat.
Probeer dit is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij doet het weer:) (nagels wel half gebroken aan die batterij die er niet uit wilde, maargoed ) dankjewel :D