MMS versturen, maar kan niet ontvangen.

Beste

Voor mij is het mogelijk om met mijn Nokia E5 mms'en te versturen.
Ontvangen lukt echter niet.

Provider: Proximus

Ik heb via de proximussite zo'n SMS ontvangen met de proxy gegevens etc die je dan moet opslaan waardoor de instellingen zouden moeten aangepast zijn.

Maar nog steeds kan ik er geen ontvangen. Ik krijg zelfs geen sms waarin er staat dat ik er moest ontvangen hebben.

Alvast bedankt

Groeten

Stabilo

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik ontvang ze wel in mijn mailbox, maar wil ze uiteraard als sms ontvangen die ik dan kan opslaan/openen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Mogelijk staat Uw toestel (ongemerkt) in de vliegtuigmodus. Verder zou het kunnen zijn,dat de sim niet optimaal functioneert,zodat er weinig anders opzit,dan naar Uw lokale dealer te gaan en daar om uitleg te vragen. Desnoods gaat er iemand- vriend/in- mee en zegt ter plekke een MMS naar U te versturen - twee toestellen naast elkaar- zodat de persoon achter de balie een oplossing kan,vinden. U schrijft,dat sms 'jes ontvangen nog lukt...anders zou het ook nog kunnen liggen aan een "volle Inbox"

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verstuur eerst eens een MMS naar jezelf. Soms moeten de instellingen nog goed gezet worden.

Dit trucje schijnen ze bij telefoonwinkels ook vaak toe te passen.

Ik heb het zelf ook eens gedaan en werkte direct.