DECT telefoon grundig illion A1, slechte eenzijdige verbinding met piep geluid en echo, antwoordapparaat met echo en piepgeluid?

Lig het probleem aan de telefoon of aan de verbinding?.

Telefoon is nieuw, correct aangesloten direct op het modem en de telefoon zelf.

Ik heb internet + bellen van tele2

Als ik de handset van de basis station opneem hoor ik geen kiestoon maar ik kan wel bellen en gebeld worden, alleen dat de verbindinmg is zeer slecht tot het punt dat onbruikbaar is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Uw geluid staat veel te hard, ook kan het helpen om uw toestel dicht tegen uw oor te drukken, zo belet u het "rondzingen" van het geluid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik dit zo lees gaan mijn vermoedens uit van uw toestel.
Probeer eens een ander toestel op dat zelfde aansluitpunt.

Is de verbinding goed, is het het toestel.
Kijk eens naar de eventuele instellingen.
Staan deze goed en hij blijft slecht, dan zou ik het toestel omruilen daar hij nog onder garantievalt.

Is de verbinding alsnog slecht, dan is het uw verbinding.
Als uw verbinding slecht blijk te zijn, controleer dan alle aansluitingen/verbindingen opnieuw.
Zijn deze goed, dan wordt het tijd om de servicedesk van uw provider te bellen ( ja ik weet het......., maar u kunt natuurlijk ook mobiel bellen of bij iemand anders ).