wie weet een goede seniorentelefoon met fototoetsen?

Voor mijn dementerende moeder van 88 zoek ik een telefoon met fototoetsen die handsfree werkt, zodat ze alleen maar op de foto's hoeft te drukken zonder een hoorn te gebruiken, en het liefst ook draadloos is. Op internet wordt zoveel aangeboden dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Wie heeft ervaring?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat betreft het draadloze, bij mijn dementerende oma raadden ze het af, omdat die telefoon op de gekste plekken kan belanden... Die kan dan zo ineens in de koelkast liggen, in de tas, of ze neemt hem mee naar de eetzaal beneden (ik noem even wat...) en dan kan je een nieuwe kopen.
Plus; als je er 1 met draad hebt is zij 'verplicht' om op 1 plek te blijven en kan zich zo beter concentreren op het gesprek dan wanneer zij rond gaat lopen.
Ik weet dus niet de reden waarom je graag draadloos wilt, maar denk daar even over na.
Overigens hebben wij de telefoon toentertijd bij de Kijkshop gekocht. Hier zat sowieso een knop voor handsfree op (en hij kon hard, het hele tehuis kon meegenieten...), maar was niet draadloos. Succes!

Het beste antwoord

Ik heb ook even op internet gezocht en kwam o.a. deze telefoon tegen - zie link. Telefoon is niet draadloos, maar heeft wel foto bellen ( om het maar even zo te noemen. )

Highlights & details

Extra grote (foto)toetsen voor optimale bediening
Extra luide beltoon en knipperend bellampje
Geschikt voor dragers van gehoorapparaten

Wat je ook zou kunnen doen, is even langs de Kijkshop gaan. Ik weet zeker dat zij er wel een paar hebben staan.
Maar als je een advies wil over het product kan je beter even langs media markt of iets dergelijks gaan. Zij kunnen je een beter advies geven als in de Kijkshop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Informatie bij kijkshop is nihil. Ga dan liever naar de BCC, daar hebben ze mensen met verstand van zaken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel, ik ben vanochtend langs 'Cool Blue' geweest, ook een winkel waar ze goed adviseren. Ik ben er uit. Sneller dan eindeloos surfen via internet..