Hoe werkt de Onbeperkt Internet Voordeelbundel van t-mobile? ( Zie beschrijving )

Hallo,

Hoe werkt de Onbeperkt Internet Voordeelbundel van t-mobile?
Gaat er elke maand ong 5 euro ervan af van je beltegoed?
Of moet je je bankgegeven invoeren?
En kan ik nog bellen zonder dat ik in hoge kosten val?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik neem even aan dat je het hebt over de Internet Voordeelbundel bij een bestaand abonnement, op de site zie ik iig geen optie om deze bundel bij een prepaid sim te nemen.

In dat geval betaal je gewoon €5.03 extra per maand op je factuur. Dit is naast de gewone belkosten. Als je geen belminuten bundel hebt betaal dan natuurlijk wel het (hogere) buiten de bundel tarief.

Nog wel even opletten: deze onbeperkt internet bundel is wel beperkt tot een snelheid van 64 kbps. Prima om mee te whatsappen, maar normaal websites bezoeken, muziek luisteren, of video's bekijken is er niet bij!
Bekijk maar eens de video waarin een website geladen wordt op 64kbps.