Kan ik bij T-mobile ook internet op de telefoon aanvragen voor in Amerika?

Ik ga naar Amerika en kan ik bij T mobile iets aanzetten zodat ik ook internet daar heb? En hoeveel dan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

zie bovenstaande antwoord, ik wil even toevoegen dat het ook belangrijk is dat je een tri-band toestel heeft, anders kun je daar helemaal geen netwerken ontvangen. Dus ook niet bellen of smsen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dit kan. Helaas alleen een maximum aantal MB voor een niet zo scherp prijsje..

Zie bron voor prijzen/mogelijkheden.