Waar vind ik is de beste deal voor de iPHone 5? Met abonnement 100 belminuten en 500Mb internet.

Hey,
ik ben op zoek naar een iPhone 5. Ik zou deze graag met een abonnement erbij willen kopen. Wat is een goedkope deal?
Abonnement:
100 belmin
500mb internet
Telefoon niet te duur.

Wat is het goedkoopste dat ik kan krijgen?

Weet iemand een site?

Alvast bedankt,
gr FixItJasper

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij telfort

Het beste antwoord

Kijk op http://telefoon-abonnement.easycentjes.nl/telefoon/
Daar heb je een vergelijker die op iPhone al ingesteld is. Kan je gelijk zien waar je het goedkoopst uitkomt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nice, Thanks

Andere antwoorden (1)

Zelf vind ik bliep wel een goede provider. Je hebt daar geen abonnementenaar je kan dagelijks zelf kiezen: €0 alleen sms en bellen. 50 cent bellen sms'en en bellen en €1 euro sneller internet sms'en en bellen en je hebt nergens een maximum (bedrag aan te passen met de app of de website) www.bliep.nl