me BIS doet het niet (blackberry) internet misschien geblokkkeerd weet zelf nie wat k gedaan heb HELP!?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Toets *104# en kijk wat er staat. Als je BIS hebt moet dat er staan met een datum. En anders staat er iets anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat UNKNOW APPLICATION..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ik heb er nooit last van gehad opeens kan ik de hele dag niks doen niet pingen niks. Terwijl ik een HI abbonement heb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Batterij eruit en dan weer erin. Als ie het nog steeds niet doet, moet je naar de winkel gaan. Er zijn vaak storingen op de Blackberry.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja heb ik dus al paar keer gedaan maar probeer het nog wel keer. Ja, k bel ze morgen en anders ga ik langs. Maar i.v.b kerst waren se er niet today. Maar bedankt
ga naar de winkel waar je de Blackberry hebt gekocht en vraag of hun er iets aan kunnen doen

p.s
veel suc6 nog he