Is het mogelijk om een telefoonnummer te 'hacken' om deze vervolgens in gebruik te nemen zonder dat de eigenaar dit merkt?

Ik word de laatste tijd gebeld dat iemand met mijn nummer gebeld zou hebben nu vraag ik me af of
Dit een hacker zou kunnen zijn of iets dergelijks? Ook krijg ik smsjes en als ik ernaar vraag zegt iedereen dat dit nummer hen eerder heeft gesmst of gebeld terwijl
Ik dit zelf niet heb gedaan! Ik heb dit nummer al een aantal maanden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ik zou contact opnemen met de provider van je telefoonnummer en laat het uitzoeken
en kijk eens of je bluetooth niet open staat ?
capthavoc
12 jaar geleden
Dit is een speciale service. Bellen en het nummer van iemand anders laten zien. Denk dat het iemand is die een grap wil uithalen of die boos op je is.