Ik kan geen filmpjes meer bekijken op iphone 4. Als ik op play druk dan valt hij terug naar stop. Wie heeft hiervoor de oplossing?

Had al eerder van iemand een uitleg gekregen, maar had dit niet in mailbox ontvangen helaas. Dus was de vraag gesloten. Maar mijn probleem is nog niet verholpen. Wie oh wie heeft een oplossing hiervoor. Mijn vriend heeft ook een iphone 4 en kan wel gewoon filmpjes kijken. Dus lijkt me niet dat het aan de verbinding ligt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
2.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb nu reservekopie gemaakt met iTunes en telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen en weer gesynchroniseerd met iTunes zodat alle gegevens weer op mijn tel staan, maar helaas ook dit maakt niks uit.

Antwoorden (3)

De phone resetten dus geheel uit en aan of evt een hard reset. Wel even een back-up maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Even opnieuw aansluiten op iTunes? Synchroniseer alles weer even, ik weet niet hoe dat kan maar het werkt. Heb namelijk dezelfde problemen gehad. Check direct even of er nog een update beschikbaar is, daar kan je namelijk ook problemen van krijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Tel is helemaal ge-update, dus daar ligt het niet aan. Ik ga de telefoon aan de pc koppelen en hopen dat ik daar wat wijzer uit wordt.
Als je via internet filmpjes kijkt moet je wel een goede internet verbinding hebben, anders doet hij dat inderdaad.

Als dit niet het geval is zou ik hem eerst verbinden met itunes om te kijken of er problemen zijn aangetroffen