Heeft iemand ervaring met Android toestellen EN ervaring met Windows Mobile toestellen zoals de HTC Touch Diamond2 of zweren jullie bij een iPhone?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik zweer bij de iPhone. Waarom? Om de eerste reden omdat ik macgebruiker ben en zodoende mijn mail, agenda, adressen etc. identiek zijn met mijn computer. Ten tweede omdat ik nog steeds verbaasd ben over het feit dat ik hem voor zoveel verschillende zaken zo intensief gebruik: internetten, mail, wekker, portable radio, ipod, gameconsole, schetsboek, muziekmaker, navigator, trein-applicatie, filmviewer, ebookreader, camera, tweede muis etc. Ik weet wel dat veel van deze zaken ook 'technisch mogelijk' zijn op die andere toestellen, maar er is een verschil tussen een functie op je mobiel en hem daadwerkelijk gebruiken.

Neem eens een kijkje op onderstaande websites om de iphoneervaringen met de androidervaringen te vergelijken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Goeie vraag.

Heb helaas geen ervaring met beide modellen, wel met Windows Mobile 6.1. Die valt qua gebruikersgemak tegen; ik had er meer verwacht van de hedendaagse techniek. Veel functie zitten bij Windows verscholen op een onlogische plek. En gebruiksvriendelijke taken als "zet s'avonds automatisch even de bluetooth aan en kijk of je kunt syncen met de laptop" zit er niet op. En meer van dat soort dingen. (er zit niet eens standaard een keylock op als je hem een minuut lang niet hebt gebruikt)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Internet en televisie met 11 zenders met een zeer goed beeld heb ik op mijn Nokia N96 en vind dit eigenlijk geen reden om over te stappen naar iPhone...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geef de voorkeur aan een windows mobile telefoon, omdat ie in vergelijking met de Iphone goedkoper is. Verder vindt ik dat windows mobile wel genoeg kan, maar niet altijd even snel is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geef de voorkeur aan een iPhone. Ik heb Windows Mobile (die ze nu Windows Phone willen gaan noemen) en Android getest, maar ik vond de iPhone eruit springen qua snelle reactie van de menu's en dergelijken. Als je Windowsgebruiker bent hoef je je geen zorgen te maken: alles doet het perfect, ik gebruik namelijk ook Windows.