Als je de Vodafoon verzekering contract kwijt bent, hoe kan ik er achterkomen dat ik valschade kan vergoeden ?

Volgens iemand die ik ken zegt dat je het contract nodig hebt als je iets wilt laten repareren / vergoeden want het moet officieel.

Maar ik denk, als je het contract kwijt bent en je geeft je gegevens aan Vodafoon door want je staat in hun systeem neem ik aan, dan kunnen ze toch terug kijken of je het vergoed krijgt of niet ? het kan toch niet zo zijn als je het contract kwijt bent en dan met een kapot toestel op gescheept zit ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik denk dat je het echt moet hebben want toen mijne stuk was vorig jaar stuurde ze me gewoon terug om dat stomme papiertje te zoeken echt belachelijk , ik denk dat t zonder kan maar dat ze gewoon eigenwijs zijn en het niet willen doen is misschien per filiaal anders hoe die persoon is enzo
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet echt klant vriendelijk als het echt zo gaat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat klopt en toen die klaar was zouden ze bellen en een mail sturen maar dat was niet waar! Ik heb 6 weken gewacht en toen ging ik daarheen wat bleek? Hij was na 3 dagen al terug omdat het een interne schade was en ik een nieuwe zou krijgen terwijl ze nooit gebeld hebben ofzo
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pfff slecht