Overstappen naar een andere provider: moet ik zelf mijn abonnement beëindigen?

Ik heb nu een mobiel abonnement bij Vodafone maar ik overweeg over te stappen naar Telfort. Op de site van Vodafone staat dat ik mijn (zakelijk) abonnement kan opzeggen door een aangetekende brief te sturen, waar ik dan een uittreksel van Kamer van Koophandel bij moet voegen. Beetje veel werk dus.
Maar op de site van Telfort staat: wij regelen de overstap, je hoeft daar zelf niets voor te doen. Vreemd toch? Iemand ervaring hiermee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Opzeggen is iets anders dan overstappen. Ga naar de provider waar je een abonnement wil. Laat deze de overstap regelen met behoud van nummer. Zakelijk zal daar altijd een uittreksel van de kvk bij nodig zijn als je een zelfstandige bent
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zou zeker bij allebei langs gaan misschien heeft Vodafone nog wel een mooie aanbieding als je blijft, en misschien kan je dit bij Telfort ook nog melden (kan nooit kwaad)

Maar als het goed is regelt je nieuwe provider je overstap! Dit kan al 3 maanden voor de einddatum van je contract, deze periode zou ik zeker in acht nemen als je nummerbehoud wil!

Vaak kan je direct al een nieuw toestel uitkiezen, maar ik zou wachten tot je nieuwe abonnement in gaat aan gezien je anders 1 of 2 jaar plus 3 maanden met dat toestel moet doen! Tevens komen er misschien nog wel leuke toestellen of acties langs waar je dan nog voor kan kiezen!!!