Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat moet ik doen als mijn bestelde note 3 kapot is?

ik wil graag een note 3 bestellen.
maar waar moet ik hem heenbrengen/sturen als hij beschadigt is binnen de garantie tijd?
ik heb op samsung.com gelezen dat er central service points zijn;
zoals de belcompany in steenwijk kan ik mijn telefoon daar naar toe brengen als hij kapot is?

Toegevoegd na 1 minuut:
beschadigt=kapot (software of hardware problemen)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
698
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom zou ie uberhaupt kapot zijn?? Maak je niet zo druk daarover

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De wet zegt dat jouw verkoper jouw eerste aanspreekpunt is. Die moet jouw belangen vertegenwoordigen richting de fabrikant (zorgplicht). Werkt de verkopende partij niet mee, kom je uit bij de distributeur en daarna bij de fabrikant.

Samsung is een AAA merk in onze markt. Je mag er vanuit gaan dat je voor garantie ook prima contact kunt opnemen met Samsung en dat ze je naar het dichtstbijzijnde contactpunt verwijzen of het toestel bij je oppikken wanneer er problemen zijn. Tenzij je een wel heel schimmige verkoper voor ogen hebt die grijze import aanbiedt, zou ik me dus geen zorgen maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn specifieke winkel aangesteld als serviceadres. Gebruik deze link om er 1 bij jou in de buurt te vinden: http://www.samsung.com/nl/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding