wat moet ik doen als mijn bestelde note 3 kapot is?

ik wil graag een note 3 bestellen.
maar waar moet ik hem heenbrengen/sturen als hij beschadigt is binnen de garantie tijd?
ik heb op samsung.com gelezen dat er central service points zijn;
zoals de belcompany in steenwijk kan ik mijn telefoon daar naar toe brengen als hij kapot is?

Toegevoegd na 1 minuut:
beschadigt=kapot (software of hardware problemen)

Weet jij het antwoord?

/2500

De wet zegt dat jouw verkoper jouw eerste aanspreekpunt is. Die moet jouw belangen vertegenwoordigen richting de fabrikant (zorgplicht). Werkt de verkopende partij niet mee, kom je uit bij de distributeur en daarna bij de fabrikant. Samsung is een AAA merk in onze markt. Je mag er vanuit gaan dat je voor garantie ook prima contact kunt opnemen met Samsung en dat ze je naar het dichtstbijzijnde contactpunt verwijzen of het toestel bij je oppikken wanneer er problemen zijn. Tenzij je een wel heel schimmige verkoper voor ogen hebt die grijze import aanbiedt, zou ik me dus geen zorgen maken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100