Wanneer ik een sms ontvang kan ik deze niet terugvinden in de map, hoe kan dit?

Ik krijg bovenaan een melding dat ik een bericht heb ontvangen (ik kan ook zien van wie) maar zodra ik op het smsje klik in de balk gaat ie automatisch naar een scherm waar ik het smsje kan beantwoorden zonder dat ik het smsje kan lezen. Ik heb een samsung galaxy gio

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien zit je sms inbox vol?

Antwoorden (1)

Vermoedelijk is je "postbak" vol of je interne sms functie is van slag.
Wat je kan doen is de app "SMS backup and restore" downloaden en instaleren.
Even een backup draaien van al jou text berichten en daarna alle of een aantal sms'jes verwijderen en kijken wat ze dan doen.
Blijft ze kuren houden?
Ga dan eens in de instellingen kijken ( app beheer/alles en zoek hier je sms client ( berichten of com.android.smspush ) en tik hier op nu stoppen en op gegevens wissenen en doe dan een herstart.
Lukt dat niet dan kan je altijd nog overwegen om een factory reset te doen en dan een schone start te maken.
Met de voorgaande backup app kan je dan je sms berichten altijd weer terughalen.

Je kan trouwens ook nog een andere app instaleren die je sms berichten afhandelt.
Handcent SMS en kijken wat ze daarmee doet.
Je hebt immers dan nog weinig te verliezen en een backup had je toch al.

Btw de Gio ( heb hem zelf ook nog ) kan je ook doodeenvoudig rooten en dan een complete backup draaien met titanium backup, dan ben je namelijk helemaal niets kwijt, zelfs niet na een factory reset.
Je kan dan immers alles zo weer terugzetten.

Voor meer info en of eventuele vragen;
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-gio/