Hoe kan ik weer smsjes ontvangen en versturen met mijn Iphone 4, blyk?

Ik kan sinds kort geen sms meer ontvangen of versturen. Ik heb blyk en kan blyk ook niet contacteren omdat je dat niet kunt zonder een controlecode te ontvangen via sms, wat niet lukt omdat ik geen smsjes kan ontvangen. Ik heb al geprobeerd om hem in een andere telefoon te doen en ook daar werkt hij niet dus het ligt wel aan mijn simkaart. Bellen lukt wel. Sinds twee weken geen problemen mee gehad. Ligt ook niet aan IOS 7, want met IOS 6 deed hij het ook al. Iemand die weet hoe ik dit op kan lossen?
MVG

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Staat het nummer voor de sms-centrale wel goed ingesteld.
Nummer moet zijn +316540881000 zelfde nummer als van Vodafone.
Instellen voor de 4S zij link.

Als je de sim in een andere telefoon stop waar ook het juiste sms-centrale nummer niet in staat werkt sms ook niet.