Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wordt het nog overgehouden beltegoed overgeheveld naar een nieuwe abonnement bij dezelfde provider?

Ik heb een Relax300-abonnement bij T-mobile en heb nu een iPhone + sim besteld met een iSmart-200-abonnement, ook bij T-Mobile. Ben ik straks de belminuten die ik nu nog overhou, kwijt als mijn nieuwe abonnement ingaat? En weet iemand of ik vanzelf mijn nummer behoud? Of moet ik daar speciaal om vragen?

Toegevoegd na 1 minuut:
E'tje te veel in de vraag: nieuwe = nieuw.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
577

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij het aangaan van een nieuw contract, wordt het oude ontbonden. Eventueel opgebouwde tegoeden gaan hierbij verloren. Je belminuten zullen dus niet mee worden genomen naar je nieuwe contact, ook niet als je vriendelijk vraagt.

Hier ben ik zelf ook eens tegenaan gelopen, destijds zelfs met een verlenging van een bestaand abonnement. Na een schriftelijke klacht ben ik echter wel deels gecompenseerd (tip!).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nummerbehoud moet je aangeven bij de provider.En beltegoed dat over is kun je niet meenemen naar een nieuw abbonement.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, dat nummerbehoud zal ik dan nog even regelen. Thnx.
Bij T-mobile kan je soms wel je beltegoed meenemen. Dat kan je op hun site opzoeken, of bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding