Bestaat er wel hi abonnement verlenging met kado?

Enkele maanden geleden heeft mijn partner zijn abonnement verlengd bij Vodafone en we kregen daar een gratis laptop bij. Nu wou ik ook wel zo een soort actie krijgen, alleen kan ik nergens zo een actie vinden met hi ( alleen bij Vodafone sizz en Tele2 ) weet iemand waar dit wel kan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Nee deze bestaat niet. Het enige ''cadeau'' wat je kan krijgen is korting op je abonnement (je krijgt een extraatje, geloof 1 euro per maand extra korting, bij verlengen) en eventueel een gratis toestellease (uit de goedkoopste (€0,-) categorie)