Hoe kan ik mijn contacten van mijn mobiel in mijn ipod krijgen zonder alles handmatig in te voeren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Koppel je ipod met je pc dan in ga je naar itunes. Dan klik je op je ipod naam en staat er een rijtje van muziek boeken video"s in dat rijtje neem je de tweede en zo kan je toevoegen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor een mobiel heb je? Als je een redelijk nieuwe mobiel (tot 3 á 4 jaar oud) hebt kun je de contacten importeren op je computer. En vanuit itunes kan je ze op je ipod zetten. Voor specifieke handleiding kun je even op internet zoeken, of stuur mij een berichtje en ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de App Soocial kun je de contacten van al je Apparaten synchroniseren www.soocial.com