Als mijn iPhone 5 verzekerd is, en deze gaat kapot krijg ik dan een 5s of de 5?

Ik krijg 799 van de verzekering als mijn telefoon kapot is met een eigenrisico van €40, zou ik dan daarvan de 5 nog moeten kopen of valt dat dan onder de 5s?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel omdat de iPhone 5 uit het assortiment gaat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De iPhone 5 gaat voorloper nog niet uit het assortiment, zelfs de 3GS is nog verkrijgbaar! Nou ja, nauwelijks, maar de 4 is wel vol op leverbaar.

Antwoorden (2)

Als hij op voorraad is krijg je sowieso de 5. De kans dat je een 5s krijgt is heel klein, zou er niet van uit gaan in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je verzekering zal je vragen om een offerte van een officiele apple dealer/reperateur wat de reparatie gaat kosten. Dit bedrag zullen zij (indien de schade onder je verzekering valt) uitkeren tot max 799 euro.
Wat jij met dit geld doet is jou keus, als jij hier tegen die tijd een 5s (met evt bijbetalen) van wil kopen.