HTC`s zijn mooie telefoons maar ik heb gehoord dat die toch tegenvallen, is hier iemand die daar ervaring mee heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

HTC heeft hele degelijke en stevige telefoons. Vaak is de cover gemaakt van metaal en over de knopjes is goed nagedacht. Ook de updates van bijvoorbeeld Google's Android gaan snel bij HTC.

Nadelen aan een HTC toestel kan ik meer opnoemen:
- Door de stevigheid is hij een stuk lomper,
- De camera lijkt er vaak opgeplakt te zijn,
- De eigen software van HTC vind ik niet fijn (HTC Sense)

Verder kun je het beste zelf telefoons vergelijken. Deze kun je selecteren door eerst naar je prijsklasse te kijken. Welke telefoons vallen hier binnen. Vervolgens kijk je naar het besturingssysteem. Wat werkt met je computer (Windows/Mac/Linux) en waar heb je eventueel al ervaring mee. Misschien zijn er daarna nog merken die afvallen omdat je hier slechte ervaringen mee hebt. Tenslotte blijft er een klein aantal telefoon over. Deze kun je naast elkaar zetten en goed bekijken waar jouw wensen liggen voor zo'n apparaat. Even naar de winkel (het liefste een winkel waar je ze uit kunt proberen, zoals de Mediamarkt) en hierop je conclusie baseren.

Veel succes met kiezen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb sinds een paar maanden een HTC Wildfire en vindt het tot nu toe de beste die ik ooit gehad hebt.
Bediening, overzichtelijkheid, mogelijkheden zeer goed.
Prijs kwaliteit zer goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, het valt niet perse tegen. Je moet er even op letten welk systeem er op staat.

Persoonlijk vind ik Windows Mobile tegenvallen, waar HTC ook toestellen voor levert. Het loopt veel vast en er zijn weinig apps voor.

HTC levert ook Android toestellen. Die vind ik wel erg goed werken, het werkt snel en er zijn veel apps voor.

Zelf heb ik nu ook een HTC toestel (Desire HD) en bevalt heel erg goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de Desire: de accu is echt slecht. Maar verder is de HTC desire zo fijn dat ik het er voor open heb. Uiteindelijk zit je altijd wel in de buurt van een PC en kun je m opladen via USB.
Ik heb me verbaasd over wat er allemaal op zat (op de desire). Je kunt bijvoorbeeld ene eigen WIFI spot maken zodat je met je laptop ook draadloos kunt internetten onderwerp, er zit navigatie bij en natuurlijk de gehele appstore wat de foon uitbreidbaar maakt!
Groot nadeel is dus wel de accu.
Android werkt trouwens ook weer heel fijn. Weet niet of je een android HTC bedoeld?