Is er een site waar ik ALLE kosten van mobiele abonn. incl. toestel kan vergelijken waarbij ik een toestel kan kiezen op basis v/d gewenste functies?

Er zijn genoeg vergelijkingssites maar op de ene kan je een toestel kiezen door aan te geven dat je bijv. Android wilt en welke versie, met WiFi, grootte van het scherm, 3G of 4G enz. enz.
Denk bijv. aan Tweakers (http://tweakers.net/categorie/215/mobiele-telefoons/producten/) waar je een toestel kan zoeken op basis van heel veel functionaliteiten en dan kan je sorteren op prijs maar dat is dan een sim-lockvrij toestel.
Ik zoek dus een site waar je ook op zo veel functionaliteiten kan zoeken op toestel maar dan inclusief een abonnement, waarbij je voor dat abonnement ook kan kiezen hoeveel belminuten, sms-jes, MB's je wilt en dan vergelijkt op totaalprijs per jaar of twee jaar afhankelijk van de contractduur.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik heb gewoon de toestellen zitten vergelijken, toen een moouie gevoden en daarna ben ik naar tele2 gegaan. Ik zei "Mijn abonnement loopt af bij juliie, ik wil dit toestel, wat kunnen jullie me bieden, anders ga ik naar een ander" Ik heb de samsung SIII 500bm 500min €27,50 pm. Je hebt gelijk want het is inderdaad een kriem om een goede vergelijk site te vinden, daarom heb ik het zo gedaan.

Antwoorden (1)

Ik weet niet met zekerheid of ALLE kosten vergeleken worden, maar wel dat er VEEL kosten vergeleken worden bij de Consumentenbond. Je moet wel lid zijn om alle gegevens te kunnen inzien.
www.consumentenbond.nl/mobieletelefoons.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed idee, ga ik doen!