Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben toe aan een nieuwe telefoon. Hoe zet ik al mijn contacten om mijn geheugenkaart ?

Ik heb nu een BlackBerry curve. Ik wil graag een Iphone kopen. Hoe krijg ik mijn contacten die ik op mijn blackberry heb op mijn geheugenkaart zodat ik die in mijn nieuwe Iphone kan plaatsten ?
Kan dit wel Überhaupt ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
725

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ikzelf heb niet zo veel ervaring met Blackberry, maar volgens mij kun je bij de meeste telefoons tegenwoordig al je contacten op je SIM-kaart zetten en die vervolgens in je nieuwe mobiel doen.

Als dat niet werkt moet je ze allemaal opnieuw intikken, dus ik zou eerst kijken of het lukt met die SIM-kaart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou niet gaan klooien met geheugenkaarten en simkaarten, omdat het formaat van opslaan van contacten niet altijd hetzelfde werkt. Er zijn twee dingen die je kan doen.
1 Een Google account aanmaken, en deze synchroniseren op je telefoon, en wanneer je je iphone hebt, je Google-account instellen op je iPhone en je contacten synchroniseren.
2 Met de Blackberry Desktop Software je contacten exporteren naar je computer en vervolgens met iTunes importeren naar je iPhone.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding