mijn t-mobile antenne doet erg raar hoe kan ik het oplossen?

İk ben overgestapt naar t-mobile en we hebben een antenne gekregen maar de antenne doet wel erg irritant. Telkens als ik wegloop dan valt de signaal weg en heb ik maar 10%. Maar als ik naast de antenne ben doet ie het opeens wel goed en heb ik tussen de 60-70% signaal. Enige wat ik bij me heb is mijn spijkerbroek en een t-shirt verder niks. İk kan veel kanalen niet bekijken zoals veronica, national, eurosport, discovery etc. Help me :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

de antenne zo dicht mogelijk bij het raam zetten en niet te dicht bij speakers zetten of een subwoofer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
T-mobile is hetzelfde als digitenne. Het is belangrijk dat je de antenne zo ver mogelijk van enige stoorbron weghoud. Dus zo dicht mogelijk bij een buitenmuur plaatsen en geen speaker of andere apparaten binnen 50cm van de antenne houden. Je kan bij de zenderinformatie de signaalsterkte zien. Bij kanalen die minder ontvangt moet je dus even spelen met de antenne. Indien het je toch niet lukt om een goed signaal te krijgen dan zul je een buitenantenne moeten vragen. Die geven ze soms als service. Maar dan moet je er wel vragen.