Hoe kan het dat ik over mijn databundel heen ga terwijl het mobiel internet uitstaat?

Ik kreeg gisteren een melding van tele 2 dat ik bijna over mijn 500 mb internet heen ben, dus zette ik gister avond mijn internet helemaal uit zodat ik alleen nog op wifi kan. Ik kijk net op mijn tele 2 acount en gisteren had ik nog 26 mb en nu maar 6 mb hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk hebben ze de mail niet direct na het meten verstuurd. Als het uit staat op je telefoon, dan verbruik je namelijk echt niks meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jammer dat je er niet bijverteld welk systeem je toestel draait.

Kijk eens na of sommige apps bij gebrek aan wifi-verbinding de mobiele dataverbinding zelf niet weer aan zetten.