Hoe kan ik op mobiel Ebuddy op hyves?

Ik heb ebuddy op mijn mobiel gedownload (samsung star), daarna een ebuddy account aangemaakt en het lukt me gewoon normaal om op msn te komen.
nu staat hier ook bij dat je via die Ebuddy mobiel op hyves kunt, dus ik drukte op account toevoegen en hyves gebruikersnaam invoeren & wachtwoord, nu zegt ie dat ik het verkeerde wachtwoord en/of gebruikersnaam doe.
maar ik weet 100% zeker dat ik de goede heb, heb het veel keer geprobeerd en ook nog een ander wachtwoord gedaan op hyves.

Wie kan mij hiermee helpen?

alvast bedankt (:

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Dan is alsnog je gebruikersnaam en wachtwoord fout.

Misschien heb je Capslock aanstaan en typ je per ongeluk je wachtwoord in hoofdletters of je typt verkeerde tekens.

Als je zeker weet dat de gegevens goed zijn dan gaat het vast wel werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat krijg ik ook, ik weet zeker dat ik mijn username en password goed invoer